Studiu: În perioadă de criză, românii nu se mai grăbesc să dea buzna să cumpere electrocasnice

Cel mai recent studiu de piață realizat de Reveal Marketing Research și-a arată cum au evoluat preferințele și comportamentele de achiziție ale românilor privind categoria electrocasnicelor în ultimul an.

– cei mai mulți dintre români (70%) nu își schimbă electrocasnicele dacă nu sunt stricate;

– în topul criteriilor de achiziție a electrocasnicelor regăsim prețul (70%), performanța (54%) și consumul de energie (54%);

– 74% dintre români sunt deschiși să aleagă electrocasnice smart pentru casele lor, însă prețurile ridicate sunt principala barieră în decizia de cumpărare

Când aleg românii să își cumpăre electrocasnice noi?

Conform datelor studiului Reveal Marketing Research 70% dintre români își achiziționează aparate electrocasnice noi atunci când cele vechi se strică, în timp ce 31% declară că le cumpără atunci când descoperă promoții avantajoase, iar 17% deoarce iși doresc dotarea casei cu tehnologii noi/…

Citeşte mai mult

Ştiri pe acelaşi subiect

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *