
Nutriția face parte din ADN-ul Nestlé de peste 150 de ani. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă”, prin care încorporează partea de nutriție și sănătate în dezvoltarea durabilă a plantei și a noastră ca societate.
Noua strategie pe nutriție a Nestlé implică două direcții: îmbunătățirea produselor și educația pentru o alimentație echilibrată și mai sustenabilă. De altfel, Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu 21-26 miliarde euro) până în 2030. În 2023, 59% din vânzările nete, excluzând PetCare, au provenit din produse mai nutritive (conform cu criteriile independente Health Star Rating, recunoscute la nivel global) și produsele…