Noua strategie pe nutriție a Nestlé răspunde nevoilor actuale ale consumatorilor

20241003-Nestle-noua-strategie-pe-nutritie-foto

Nutriția face parte din ADN-ul Nestlé de peste 150 de ani. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă”, prin care încorporează partea de nutriție și sănătate în dezvoltarea durabilă a plantei și a noastră ca societate. 

Noua strategie pe nutriție a Nestlé implică două direcții: îmbunătățirea produselor și educația pentru o alimentație echilibrată și mai sustenabilă. De altfel, Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu 21-26 miliarde euro) până în 2030. În 2023, 59% din vânzările nete, excluzând PetCare, au provenit din produse mai nutritive (conform cu criteriile independente Health Star Rating, recunoscute la nivel global) și produsele…

Citeşte mai mult

Ştiri pe acelaşi subiect

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *